Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Michalik Małgorzata, Pilarczyk Bogna | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: czwarte
ISBN: 978-83-264-3447-1
EAN: 9788326434471
Liczba stron: 288
Format: 165x240mm
Cena detaliczna: 69,00 zł

69,00 zł

Produkt niedostępny

69,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
- zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,
- strategia produktu na rynku farmaceutycznym - cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,
- tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych,
- marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami - strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,
- reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej,
- badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych.

Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.

Inni klienci sprawdzali również

Nóż. Harry Hole. Tom 12 -  Jo Nesbo | mała okładka
-37 %

Nóż. Harry Hole. Tom 12

Jo Nesbo

7.8 / 10 (297 ocen)

27,08 zł 27,08 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Wołyńska gra - Białowąs Justyna | mała okładka
-55 %

Wołyńska gra

Justyna Białowąs

6.6 / 10 (180 ocen)

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Podróże serc - Agnieszka Panasiuk | mała okładka
-39 %

Podróże serc

Agnieszka Panasiuk

7.1 / 10 (59 ocen)

25,60 zł 42,00 zł (-39%) - najniższa cena 42,00 zł (-39%) - cena detaliczna

Dobre wychowanie (2021) - Towles Amor | mała okładka
-32 %

Dobre wychowanie (2021)

Amor Towles

7.1 / 10 (619 ocen)

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

28,45 zł 28,60 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

26,60 zł 26,89 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

32,99 zł 25,00 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Odkręćmy emocje - Marcero Deborah | mała okładka
-28 %

Odkręćmy emocje

Marcero Deborah

32,60 zł 32,60 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna

Od stóp do głów Ilustrowany elementarz ciała - Katharina von der Gathen  | mała okładka
-41 %

Od stóp do głów Ilustrowany elementarz ciała

Katharina von der Gathen

8.7 / 10 (9 ocen)

29,27 zł 29,21 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,86 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 47,77 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-27 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

28,78 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 36,79 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

35,29 zł 35,29 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

37,67 zł 37,67 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem