Marketing terytorialny w ujeciu relacyjnym - Rudolf Wawrzyniec | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-808-8289-8
EAN: 9788380882898
Liczba stron: 272
Format: 170x230mm
Cena detaliczna: 23,65 zł

23,65 zł

Produkt niedostępny

23,65 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Marketing terytorialny zyskał w ostatnich latach znaczną popularność. Nawiązuje on do klasycznego marketingu z sektora przedsiębiorstw, bazującego na teorii wymiany, jednak nie przystaje już do coraz bardziej złożonego otoczenia miast i regionów.

W publikacji autor podjął próbę wyjaśnienia rozwoju koncepcji marketingu terytorialnego na podstawie teorii współdziałania międzyorganizacyjnego. Dokonał świadomego zawężenia tej koncepcji do procesów przyciągania mobilnych czynników wzrostu do terytorium. Wymagało to zastąpienia samorządu terytorialnego jego organizacyjnym wymiarem w postaci struktur administracji samorządowej wraz z ich kierownictwem (organizacja terytorialna). W przeciwieństwie do wielu dotychczasowych ujęć, mieszkańcy zostali zaprezentowani jako udziałowcy terytorium, mający pośredni i bezpośredni wpływ na rządzenie zarówno poprzez demokratyczne instytucje sprawowania władzy, jak i procesy governance, umożliwiające im włączanie się w podejmowanie strategicznych decyzji dotyczących rozwoju terytorium. W charakterze klientów znaleźli się natomiast zewnętrzni inwestorzy, turyści i studenci rozumiani jako dysponenci mobilnych zasobów kapitału, pracy i wiedzy.

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Kup ebook

Inni klienci sprawdzali również

9788378235163

Wyspa na prerii - Wojciech Cejrowski | mała okładka
-43 %

Wyspa na prerii

Wojciech Cejrowski

7.6 / 10 (4251 ocen)

25,99 zł 25,99 zł - najniższa cena 45,90 zł - cena detaliczna

9788324056163

Serce świadomości. - Alexander Eben | mała okładka
-32 %

Serce świadomości.

Alexander Eben

6.5 / 10 (108 ocen)

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788380756816

Zmuszona by zabić - Rachel Abbott | mała okładka
-40 %

Zmuszona by zabić

Rachel Abbott

7.2 / 10 (1178 ocen)

25,61 zł 25,61 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

9788324077434

43,99 zł 43,99 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna

9788324177318

Pomyłki badaczy dziejów Ziemi - Hans-Joachim Zillmer | mała okładka
-43 %

Pomyłki badaczy dziejów Ziemi

Hans-Joachim Zillmer

3.3 / 10 (3 oceny)

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

9788324084142

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

9788324095988

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788381917544

24,62 zł 24,62 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

9788324182428

29,99 zł 29,99 zł - najniższa cena 52,90 zł - cena detaliczna

9788383521411

42,57 zł 43,39 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem