Marketing usług logistycznych - Chrąchol-Barczyk Urszula | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-255-9093-2
EAN: 9788325590932
Tytuł oryginalny: B
Liczba stron: 310
Format: 165x238mm
Cena detaliczna: 69,00 zł

69,00 zł

Produkt niedostępny

69,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych.

Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług.

W celu osiągnięcia przyjętych założeń:

zdefiniowano i przedstawiono istotę usług logistycznych w łańcuchu dostaw,
omówiono specyfikę marketingu usług logistycznych w kontekście przeobrażeń zachodzących w marketingu i marketingu usług,
zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do prowadzenia działań i wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych,
wskazano kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych.

Książka jest adresowana do:

studentów kierunków ekonomicznych – jako pomoc dydaktyczna do wykładów i ćwiczeń z przedmiotu „Marketing usług logistycznych”, a także lektura uzupełniająca z przedmiotów: „Zarządzanie marketingowe w logistyce”, „Zarządzanie relacjami w łańcuchu dostaw”,
nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych,
osób prowadzących szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usług logistycznych.

Książka napisana przez zespół autorów pracujących w dwóch katedrach – Logistyki i Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.

Inni klienci sprawdzali również

MOCK. Ludzkie zoo - Marek Krajewski | mała okładka
-32 %

MOCK. Ludzkie zoo

Marek Krajewski

6.8 / 10 (1159 ocen)

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

22,99 zł 22,99 zł - najniższa cena 22,99 zł - cena detaliczna

Pod słońcem Italii - Mayes Frances, Cohane Ondine | mała okładka
-31 %

Pod słońcem Italii

Mayes Frances, Cohane Ondine

6.8 / 10 (36 ocen)

41,33 zł 41,33 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

Drzewko szczęścia
 - Magdalena Witkiewicz | mała okładka
-43 %

Drzewko szczęścia

Magdalena Witkiewicz

7.4 / 10 (1006 ocen)

24,45 zł 25,61 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

Powrót do Doliny Muminków
 - Li Amanda | mała okładka
-32 %

Powrót do Doliny Muminków

Amanda Li

8.6 / 10 (12 ocen)

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 12,00 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Pielęgniarka - J.A. Corrigan | mała okładka
-41 %

Pielęgniarka

J.A. Corrigan

6.8 / 10 (321 ocen)

26,38 zł 25,88 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Milion zza oceanu - Bartłomiej Garba | mała okładka
-28 %

Milion zza oceanu

Bartłomiej Garba

35,50 zł 35,50 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

31,20 zł 32,12 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

35,21 zł 37,25 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,86 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 47,77 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-27 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

28,78 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 36,79 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

35,29 zł 35,29 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

37,67 zł 37,67 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem