Marketing w przedsiębiorstwie ujęcie operacyjne - Czubała Anna, Niestrój Roman Emanuel, Pabian Angelika M. | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-208-2381-3
EAN: 9788320823813
Liczba stron: 196
Format: 16.0x23.5cm
Cena detaliczna: 59,90 zł

39,76 zł

39,76 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

59,90 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-26
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

44,66 zł

44,66 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

69,80 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Książka składa się z sześciu rozdziałów.

Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. W szczególności zwrócono w nim uwagę na przesłanki ukształtowania się współczesnego marketingu, podstawowe zasady i cele marketingu oraz konieczność rozróżnienia strategicznego i operacyjnego poziomu kompozycji instrumentów marketingowych.

Rozważania rozdziału drugiego stanowią rozwinięcie podstawowej dla koncepcji marketingowej reguły S-T-P (Segmenting-Targeting-Positioning). Omówiono w nim istotę i znaczenie segmentacji, kryteria segmentacji rynku dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych, podstawowe procedury segmentacji. Wiele uwagi poświęcono czynnikom decydującym o poprawności wyodrębniania segmentów i ocenie ich atrakcyjności jako rynku docelowego przedsiębiorstwa. W rozdziale omówiono strategie marketingu masowego, zróżnicowanego, skoncentrowanego, zindywidualizowanego.

W rozdziale trzecim omówiono politykę ofertową przedsiębiorstwa. Zdefiniowano w nim pojęcie produktu, jego kluczowe atrybuty, przedstawiono klasyfikacje produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. W charakterystyce poszczególnych faz cyklu życia produktów uwzględniono wielkość sprzedaży, koszty, zysk, typ nabywców, konkurencję, cele promocji. W rozdziale zaprezentowano komponenty portfolio produktów i macierz BCG.

Rozdział czwarty poświęcono polityce dystrybucji przedsiębiorstwa rozumianej jako zbiór decyzji i czynności umożliwiających dotarcie z ofertą przedsiębiorstwa do finalnych nabywców w odpowiadającym im miejscu, czasie i warunkach.

W rozdziale piątym przedstawiono cele i instrumenty rynkowej komunikacji przedsiębiorstwa. Przedmiotem szczegółowych rozważań jest reklama, promocja sprzedaży oraz PR. Omówiono główne zadania realizowane przez te instrumenty, klasyfikację reklam i działań z zakresu PR, zaprezentowano środki promocji sprzedaży. Z uwagi na rosnące znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego omówiono specyfikę komunikacji marketingowej w sieci będącej naturalną konsekwencją społeczeństwa informacyjnego.

Ostatni rozdział książki zawiera omówienie podstawowych mierników użytecznych w analizach, planowaniu i kontroli działalności marketingowej w przedsiębiorstwie. Są to narzędzia szczególnie użyteczne w zarządzaniu operacyjnym. Pozwalają w sposób skwantyfikowany opisywać rynek odniesienia, stanowiący podstawę określania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, jak również ilościowy i wartościowy udział w rynku w różnych użytecznych przekrojach analitycznych. Szczególnie ważnym, a zarazem obszernym i zróżnicowanym obszarem pomiarowym marketingu jest badanie skuteczności użycia poszczególnych instrumentów marketingowych.

Inni klienci sprawdzali również

16,99 zł 16,99 zł - najniższa cena 37,90 zł - cena detaliczna

15,75 zł 15,75 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

Pielęgniarka - J.A. Corrigan | mała okładka
-40 %

Pielęgniarka

J.A. Corrigan

6.8 / 10 (321 ocen)

26,90 zł 26,38 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Krzycz, jeśli żyjesz
 - Cyryl Sone | mała okładka
-32 %

Krzycz, jeśli żyjesz

Cyryl Sone

7.0 / 10 (328 ocen)

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

25,64 zł 25,64 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

34,43 zł 34,43 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

47,59 zł 47,59 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

32,12 zł 32,12 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

39,26 zł 39,26 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

30,08 zł 25,07 zł - najniższa cena 33,90 zł - cena detaliczna

Teoria pól kwantowych Tom 2 Nowoczesne zastosowania - Steven Weinberg | mała okładka

Teoria pól kwantowych Tom 2 Nowoczesne zastosowania

Steven Weinberg

7.0 / 10 (1 ocena)

91,51 zł 104,00 zł (-12%) - najniższa cena 104,00 zł (-12%) - cena detaliczna

91,51 zł 86,47 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

Gramatyka historyczna języka polskiego z ćwiczeniami - Stanisław Rospond | mała okładka
-16 %

Gramatyka historyczna języka polskiego z ćwiczeniami

Stanisław Rospond

4.6 / 10 (15 ocen)

57,93 zł 69,00 zł (-16%) - najniższa cena 69,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Psychologia temperamentu - Jan Strelau | mała okładka
-16 %

Psychologia temperamentu

Jan Strelau

5.8 / 10 (32 ocen)

83,11 zł 99,00 zł (-16%) - najniższa cena 99,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Barok - Czesław Hernas | mała okładka

Barok

Czesław Hernas

6.7 / 10 (138 ocen)

83,11 zł 83,11 zł - najniższa cena 94,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 74,00 zł (-10%) - najniższa cena 74,00 zł (-10%) - cena detaliczna

Psychologia środowiskowa - Jacek Formański | mała okładka

Psychologia środowiskowa

Jacek Formański

106,74 zł 106,74 zł - najniższa cena 114,00 zł - cena detaliczna

Gramatyka historyczna języka polskiego - Dubisz Stanisław, Długosz-Kurczabowa Krystyna | mała okładka

Gramatyka historyczna języka polskiego

Dubisz Stanisław, Długosz-Kurczabowa Krystyna

42,27 zł 41,48 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

112,61 zł 93,85 zł - najniższa cena 150,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem