Marketing we współczesnej gospodarce Wybrane zagadnienia - Al-Noorachi Muzahim, Sułkowski Łukasz redakcj | okładka
Difin

Marketing we współczesnej gospodarce Wybrane zagadnienia Al-Noorachi Muzahim, Sułkowski Łukasz redakcj

Oprawa miękka

Pierwsze wydanie: 2018-11-19

ISBN: 978-83-808-5689-9
EAN: 9788380856899
Liczba stron: 208
Format: 16.5x23.2
Cena katalogowa: 48,00 zł

48,00 zł 39,60 zł

Oszczędzasz 8,40 zł
-18 %
Zamówienie wyślemy 2019-12-11

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

97,90 zł 69,54 zł

oszczędzasz: 28,36 zł
-28 %
Do koszyka
+
=

100,90 zł 71,34 zł

oszczędzasz: 29,56 zł
-29 %
Do koszyka
+
=

50,99 zł 42,59 zł

oszczędzasz: 8,40 zł
-16 %
Do koszyka

Opis

Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.

Podstawową grupą odbiorców są pracownicy średniego i wyższego szczebla działów marketingu jak i działów promocji. Może być pomocą dydaktyczną dla studentów w takich przedmiotach, jak: podstawy marketingu, komunikacja w biznesie, nowoczesne koncepcje marketingu.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.