Marketing żywności - Górska-Warsewicz Hanna, Krajewski Karol, Świątkowska Monika | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-264-4417-3
EAN: 9788326444173
Liczba stron: 566
Format: 170x240mm
Cena detaliczna: 89,00 zł

89,00 zł

Produkt niedostępny

89,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi, w jaki sposób kreować markę produktu żywnościowego, jak prowadzić komunikację z aktualnymi i potencjalnymi konsumentami, jak realizować cele strategii dystrybucyjnych oraz doskonalić ofertę asortymentową produktów żywnościowych.
Szczegółowej analizie poddano następujące zagadnienia:
• specyfika rynku żywności, mechanizmy funkcjonowania i struktura, wybrane aspekty zachowań konsumenckich oraz ewolucja koncepcji marketingowych,
• charakterystyka współczesnych narzędzi marketingowych na rynku żywności – produkt i marka jako oferta wartości dla konsumentów, rola ceny, komunikacji marketingowej oraz dystrybucji,
• informacja rynkowa – istota, zakres, rodzaje i procedura badań marketingowych dotyczących marek, cen, skuteczności komunikacji marketingowej i dystrybucji.

Inni klienci sprawdzali również

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

Zawodowiec - Czesław Lang | mała okładka
-26 %

Zawodowiec

Czesław Lang

6.9 / 10 (76 ocen)

29,53 zł 29,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

26,99 zł 9,00 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

22,99 zł 22,99 zł - najniższa cena 22,99 zł - cena detaliczna

Dzieci Getta - Łucyan Magda | mała okładka
-55 %

Dzieci Getta

Magda Łucyan

8.4 / 10 (218 ocen)

20,99 zł 20,99 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

Charlie i fabryka czekolady
 - Roald Dahl | mała okładka
-31 %

Charlie i fabryka czekolady

Roald Dahl

7.3 / 10 (2891 ocen)

27,55 zł 27,55 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Lilie - Mieczysław Gorzka | mała okładka
-43 %

Lilie

Mieczysław Gorzka

7.5 / 10 (1770 ocen)

26,73 zł 24,13 zł - najniższa cena 46,90 zł - cena detaliczna

39,85 zł 39,85 zł - najniższa cena 55,00 zł - cena detaliczna

36,50 zł 45,92 zł (-20%) - najniższa cena 52,90 zł (-31%) - cena detaliczna

32,78 zł 32,78 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,86 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 47,77 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-27 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

28,78 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 36,79 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

35,29 zł 35,29 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

37,67 zł 37,67 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem