Mity marketingowe Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń - Jacek Pogorzelski | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: trzecie
ISBN: 978-83-633-9104-1
EAN: 9788363391041
Liczba stron: 316
Format: 20.4x14.3
Cena detaliczna: 59,00 zł

59,00 zł

Produkt niedostępny

59,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych.

Wracamy do podstaw rozumienia marketingu. Teraz naprawdę ma on być patrzeniem na świat, wyciąganiem wniosków i proponowaniem czegoś na podstawie zdobytej wiedzy i prowadzonych obserwacji. „Najpierw coś zróbmy, a potem pchajmy z całej siły, żeby się sprzedało”? –? to model porażki. Nic ci nie da szukanie lepszych narzędzi manipulacji czy doskonalenie metod pomiaru ROI. Ten sposób myślenia jest nieskuteczny, bo ludzie będą uciekali do światów, które oferują im spełnianie marzeń.

Wychodząc z powyższych założeń, autor – ceniony konsultant i ekspert w zakresie strategii marketingowej – przedstawia nowe podejście do marketingu, rozprawiając się z pokutującymi wciąż przekonaniami na temat jego roli oraz wielu uznanych metod i dowodząc ich szkodliwości.

Po ujawnieniu i odrzuceniu mitów zaprezentowano świeże, nieraz rewolucyjne teorie i praktyki dotyczące:
– istoty marketingu,
– komunikacji marketingowej,
– zarządzania marką,
– strategii marketingowych,
– tworzenia relacji z nabywcami,
– kariery w marketingu.

Książka przeznaczona jest dla wszystkich marketingowców, którzy chcąc osiągnąć sukces zawodowy i zapewnić prawdziwy rozwój swojej firmie, dostrzegają szansę w odrzuceniu rutyny i starych, nieaktualnych rozwiązań.

Inni klienci sprawdzali również

9788375174465

19,89 zł 19,89 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

9788380494817

41,33 zł 41,33 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

9788381952149

23,82 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324075997

26,99 zł 12,00 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788324084234

Podróż - Steel Danielle | mała okładka
-40 %

Podróż

Danielle Steel

6.8 / 10 (150 ocen)

25,79 zł 25,79 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

9788367406710

Mężczyzna imieniem Ove - Fredrik Backman | mała okładka
-40 %

Mężczyzna imieniem Ove

Fredrik Backman

8.5 / 10 (663 ocen)

29,74 zł 29,74 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788324085828

20,39 zł 20,39 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

9788367616614

Ludzie z mgły
 - Izabela Janiszewska | mała okładka
-41 %

Ludzie z mgły

Izabela Janiszewska

7.5 / 10 (1969 ocen)

29,61 zł 29,61 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788373999985

38,30 zł 38,30 zł - najniższa cena 67,20 zł - cena detaliczna

9788324069200

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem