Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa.
Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.
Z tej książki dowiesz się:
— jak zastosować neuromarketing w e-commerce;
— jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący;
— jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym;
— na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie;
— jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych;
— jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Neuromarketing w Internecie Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym Fischer Benjamin, Pispers Ralf, Rode Joanna
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-822-0447-6 |
EAN: 9788382204476 |
Liczba stron: 226 |
Cena detaliczna: 59,90 zł |
59,90 zł
Produkt niedostępny
59,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem