Nie licz na szczęście! Opowieść o innowacjach i wyborach klientów - Duncan David, Hall Taddy | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-808-7277-6
EAN: 9788380872776
Tytuł oryginalny: Competing Against Luck: The Story of Innovation and Customer Choice
Liczba stron: 310
Format: 160x230mm
Cena detaliczna: 52,90 zł

52,90 zł

Produkt niedostępny

52,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Skąd liderzy wiedzą, co należy robić, żeby rozwijać firmę?
Skąd czerpią pewność, że klienci będą chcieli kupować ich produkty?
Czy sukces innowacji zawsze zależy tylko od szczęścia?
Wybitny autorytet w dziedzinie innowacyjności i rozwoju, profesor Harvard Business School, Clayton Christensen, wraz z Taddym Hallem, Karen Dillon i Davidem S. Duncanem, przedstawiają odpowiedzi na te pytania. Poprzednie pokolenie pamięta rewolucję, która dokonała się za sprawą koncepcji przełomowych innowacji, stworzonej przez Christensena. Na jej podstawie można było przewidywać reakcje konkurentów na różne typy aktywności innowacyjnej. W tej książce przedmiotem analizy staje się inny aspekt tej układanki, a mianowicie przyczyny wzrostu oraz sposoby jego generowania.
Na podstawie wieloletnich badań Christensen, Hall, Dillon i Duncan doszli do przełomowego wniosku. Stwierdzili mianowicie, że utrwalane przez lata przekonanie – jakoby dla innowacyjności największe znaczenie miało gromadzenie jak najszerszej wiedzy na temat klienta – jest w istocie niesłuszne. Klienci nie tyle kupują produkty czy usługi, ile raczej „zatrudniają” je do wykonania określonego zadania. Autorzy twierdzą, że sukces innowacji zależy zatem od wiedzy nie na temat samych klientów, lecz raczej na temat stojących przed nimi wyzwań. Koncepcję zadań do wykonania stosują z powodzeniem najbardziej znane firmy świata, w szczególności dynamicznie rozwijające się start-upy, takie jak Amazon, Intuit, Uber czy Airbnb. Ta książka powstała jednak nie po to, aby świętować te sukcesy, lecz raczej po to, aby pomagać przewidywać kolejne. Christensen i jego współpracownicy podkreślają, że dzięki wiedzy na temat czynników, które skłaniają klienta do „zatrudnienia” produktu bądź usługi, każdy menedżer może poprawić wyniki w dziedzinie innowacji – ponieważ może zacząć tworzyć produkty, które klient będzie chciał zatrudnić i za które będzie skłonny zapłacić wyższą cenę. Teoria zadań to nowa nadzieja dla firm, które pragną się rozwijać, ale mają już dość poszukiwania dobrych rozwiązań po omacku.
Autorzy tej książki starannie wykładają prowokacyjne założenia, w ten sposób przedstawiając kompleksowe wyjaśnienie swojej teorii. Tłumaczą, z czego wynika jej wartość prognostyczna. Co jednak szczególnie ważne, podpowiadają również, jak stosować ją w praktyce w celu tworzenia lepszych innowacji.
***
Clayton Christensen jest profesorem w Harvard Business School, autorem dziewięciu książek i pięciokrotnym laureatem McKinsey Award za najlepszy artykuł opublikowany na łamach „Harvard Business Review”. Jest również współzałożycielem czterech firm, w tym firmy konsultingowej Innosight, specjalizującej się w dziedzinie innowacji. W ramach sporządzanego co dwa lata rankingu Thinkers50 w 2011 i 2013 roku uznano go za najbardziej wpływowego autora myśli biznesowej.
Taddy Hall jest dyrektorem Cambridge Group oraz liderem projektu Breakthrough Innovation realizowanego przez firmę Nielsen. Pomaga menedżerom wysokiego szczebla w tworzeniu udanych nowych produktów i doskonaleniu procesów generowania innowacji. Poza tym blisko współpracuje z menedżerami z rynków rozwijających się jako doradca Endeavor.
Karen Dillon pracowała jako redaktor w „Harvard Business Review”, jest również współautorką bestsellerowej książki Co będzie miarą twojego życia?. Ukończyła Cornell University oraz Medill School of Journalism na Northwestern University. W 2011 roku organizacja Ashoka zaliczyła ją do grona najbardziej wpływowych i inspirujących kobiet na świecie.
David S. Duncan jest starszym partnerem w firmie Innosight. Jest wiodącym teoretykiem i doradcą służącym wsparciem menedżerom wyższego szczebla w kwestiach strategii innowacyjnych i rozwoju. Pomaga im we wprowadzaniu przełomowych zmian i osiąganiu stabilnego wzrostu, jak również w skutecznej transformacji organizacji z myślą o pomyślności w długim okresie. Ukończył studia na Duke University i uzyskał doktorat w dziedzinie fizyki na Harvardzie.

Inni klienci sprawdzali również

9788377793404

32,15 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788324056163

Serce świadomości. - Alexander Eben | mała okładka
-32 %

Serce świadomości.

Alexander Eben

6.5 / 10 (108 ocen)

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788311156555

24,08 zł 24,08 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

9788324071821

Miłość i inne obsesje - Moriarty Liane | mała okładka
-32 %

Miłość i inne obsesje

Liane Moriarty

6.3 / 10 (695 ocen)

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788324058990

24,75 zł 24,75 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

9788381038386

Skórka od chleba - Aszur Hila Timor | mała okładka
-43 %

Skórka od chleba

Aszur Hila Timor

7.2 / 10 (17 ocen)

28,64 zł 28,64 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

977004448822506

24,99 zł 24,99 zł - najniższa cena 24,99 zł - cena detaliczna

9788367512718

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788383621395

31,50 zł 31,50 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

5904305462172

67,96 zł 67,96 zł - najniższa cena 89,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788327701312

Atrakcyjna mama. Sztuka poznawania siebie - Emilia Góźdź | mała okładka
-28 %

Atrakcyjna mama. Sztuka poznawania siebie

Emilia Góźdź

4.8 / 10 (5 ocen)

17,84 zł 14,87 zł - najniższa cena 24,90 zł - cena detaliczna

9788327710185

Aktywni razem. Pomocnik pozytywnego rodzicielstwa - Ewa Świerżewska | mała okładka
-28 %

Aktywni razem. Pomocnik pozytywnego rodzicielstwa

Ewa Świerżewska

4.8 / 10 (6 ocen)

21,42 zł 17,85 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

9788379243204

27,39 zł 22,84 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

9788326823831

Myśl jak oszust. Żeby nie dać się oszukać - Maria Konnikova | mała okładka
-43 %

Myśl jak oszust. Żeby nie dać się oszukać

Maria Konnikova

6.7 / 10 (56 ocen)

25,82 zł 28,41 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788326812262

Żyj wystarczająco dobrze - Agnieszka Jucewicz, Grzegorz Sroczyński | mała okładka
-33 %

Żyj wystarczająco dobrze

Agnieszka Jucewicz, Grzegorz Sroczyński

7.2 / 10 (831 ocen)

26,99 zł 22,95 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

9788328702561

Twój modowy notatnik - Adam Gutowski | mała okładka
-31 %

Twój modowy notatnik

Adam Gutowski

5.0 / 10 (11 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788377580752

Przepisy na kaca - Hanna Szymanderska | mała okładka
-37 %

Przepisy na kaca

Hanna Szymanderska

8.0 / 10 (2 oceny)

15,72 zł 16,41 zł - najniższa cena 24,99 zł - cena detaliczna

9788362122462

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788362122165

Namiętności. Miłość - władza - ryzyko - Kolańczyk Alina | mała okładka
-43 %

Namiętności. Miłość - władza - ryzyko

Kolańczyk Alina

6.5 / 10 (4 oceny)

19,32 zł 19,32 zł - najniższa cena 33,90 zł - cena detaliczna

9788328012783

Przebieranki malowanki - Joanna Góźdź | mała okładka
-31 %

Przebieranki malowanki

Joanna Góźdź

20,70 zł 20,70 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem