Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.
CeDeWu
Planowanie i rozwój nowych produktów Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe Marek Wirkus
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-755-6695-6 |
EAN: 9788375566956 |
Liczba stron: 274 |
Format: 165x235mm |
Cena detaliczna: 54,00 zł |
54,00 zł
Produkt niedostępny
54,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem