Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 2 Motywacja i uczenie się - Zimbardo Philip, Johnson Robert, McCann Vivia | okładka
Wydawnictwo Naukowe PWN

Psychologia Kluczowe koncepcje Tom 2 Motywacja i uczenie się Zimbardo Philip, Johnson Robert, McCann Vivia

Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-011-9554-0

EAN: 9788301195540

Liczba stron: 268

Format: 165x235mm

Cena katalogowa: 39,00 zł

Tłumaczenie: Małgorzata Guzowska-Dąbrowska

39,00 zł 31,47 zł

Oszczędzasz 7,53 zł
-19 %
Zamówienie wyślemy 2019-08-22

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

83,90 zł 58,41 zł

oszczędzasz: 25,49 zł
-30 %
Do koszyka
+
=

85,90 zł 59,61 zł

oszczędzasz: 26,29 zł
-30 %
Do koszyka
+
=

48,99 zł 38,46 zł

oszczędzasz: 10,53 zł
-21 %
Do koszyka

Opis

Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu.
W tomie II, Motywacja i uczenie się, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania:
Co nas motywuje?
Jakie procesy sterują naszymi emocjami?
Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się?
W jaki sposób powstają wspomnienia?
Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić?
Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział Autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania.
Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy „wykrywacze kłamstw” naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.