Rewolucja z Marketing Automation Jak wykorzystać potencjał Big Data - Grzegorz Błażewicz | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-8741-5
EAN: 9788301187415
Liczba stron: 186
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 69,00 zł

69,00 zł

Produkt niedostępny

69,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych. Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy.
„Rewolucja z Marketing Automation” przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na:
· zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników,
· dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym,
· automatyzacji procesów,
· usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży.
Co wyróżnia książkę?
-Case studies: publikacja ilustrowana przykładami wdrożenia poszczególnych rozwiązań
w funkcjonujących na naszym rynku przedsiębiorstwach.
-Aktualna i atrakcyjna tematyka: rynek Marketing Automation rozwija się bardzo dynamicznie – zarówno w Polsce, jak i na świecie. Obecnie już 142 700 firm korzysta z tych rozwiązań, a wartość rynku wynosi 1,6 miliarda dolarów.
-Praktyczny charakter: bogata w przykłady zastosowań oraz ilustracje działania systemu, stanie się przydatnym kompendium dla marketerów szukających przewodnika
po technologiach Marketing Automation.
-Odpowiednia zarówno dla początkujących i zaawansowanych: stopniowo buduje wiedzę
o Marketing Automation: od podstaw po rozwiązania zaawansowane i nowatorskie.
O AUTORZE:
Grzegorz Błażewicz – Założyciel i Prezes Zarządu SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu, z której dziś korzysta 5000 firm w 40 krajach świata.
Posiada ponad 15 lat doświadczenia w polskiej międzynarodowej branży marketingowej. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencjach marketingowych w Nowym Jorku i Londynie. Przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch.
W 2006 roku został mianowany Prezesem Zarządu Interia.pl, największego portalu Internetowego w Polsce, który zatrudniał wtedy ponad 250 osób i był notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Błażewicz jako 30-latek był wtedy jednym z najmłodszych prezesów wśród spółek giełdowych w Polsce.
Od 5 lat jako przedsiębiorca zajmuje się tworzeniem oprogramowania dla działów marketingu. Finalista konkursu Przedsiębiorca Roku EY 2014.

Inni klienci sprawdzali również

9788324030538

Dziewczyny z Syberii - Anna Herbich | mała okładka
-32 %

Dziewczyny z Syberii

Anna Herbich

8.1 / 10 (2137 ocen)

30,53 zł 30,53 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788324072989

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788324063819

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788326838613

Przyjaciel Północy - Ilona Wiśniewska | mała okładka
-38 %

Przyjaciel Północy

Ilona Wiśniewska

7.5 / 10 (77 ocen)

27,90 zł 27,90 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788366487499

Czeski zeszyt
 - Kira Pietrek | mała okładka
-35 %

Czeski zeszyt

Kira Pietrek

5.5 / 10 (11 ocen)

22,24 zł 22,24 zł - najniższa cena 34,00 zł - cena detaliczna

9788367530521

36,14 zł 35,11 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788366565692

Znikopis. Cyfry i liczby
 - Opracowanie zbiorowe | mała okładka
-43 %

Znikopis. Cyfry i liczby

Opracowanie zbiorowe

14,92 zł 15,05 zł - najniższa cena 25,99 zł - cena detaliczna

9788367334457

Humbug - Mateusz Jańta | mała okładka
-37 %

Humbug

Mateusz Jańta

6.8 / 10 (12 ocen)

29,35 zł 29,35 zł - najniższa cena 46,90 zł - cena detaliczna

9788324067992

50,99 zł 50,99 zł - najniższa cena 74,99 zł - cena detaliczna

9788383570280

29,99 zł 31,58 zł - najniższa cena 52,90 zł - cena detaliczna

Inne książki tego autora

9788301195113

Marketing Automation Revolution  Using the potential of Big Data - Grzegorz Błażewicz | mała okładka
-16 %

Marketing Automation Revolution Using the potential of Big Data

Grzegorz Błażewicz

7.3 / 10 (6 ocen)

66,33 zł 66,33 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

9788301217983

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301218379

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301222222

57,76 zł 57,76 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem