Strategia korporacji - Aleksandra Wąsowska, Ciszewska-Mlinaric Mariola, Obłój Krzysztof | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-664-0255-3
EAN: 9788366402553
Liczba stron: 190
Cena detaliczna: 59,00 zł

44,24 zł

38,99 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

59,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-02
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

49,14 zł

43,89 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

68,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji oraz wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających niemal we wszystkich regionach świata. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na ważne pytania:
• jaka jest logika dywersyfikacji horyzontalnej, czyli poszerzenia zakresu produktowego i rynkowego;
• jaka jest logika integracji pionowej, czyli długości łańcucha wartości korporacji;
• jakie są główne ścieżki wzrostu;
• jak zarządzać portfelem jednostek biznesowych;
• jak zbudować ogólną architekturę modelu biznesowego skomplikowanej i wielowymiarowej korporacji.

Doskonała pozycja zarówno dla przedsiębiorców stojących u progu geograficznej i produktowej ekspansji swych biznesów, jak i dla menedżerów polskich oddziałów międzynarodowych koncernów, dla których – dzięki tej książce – wiele korporacyjnych decyzji podejmowanych w centrali w Londynie czy Nowym Jorku stanie się mniej kontrowersyjnymi i zaskakująco logicznymi. Najlepsza książka dotycząca obszaru strategii ostatnich kilku lat.

Przemysław Powalacz
Prezes Zarządu GEBERIT Sp. z o.o.


Strategia korporacji chyba nie mogła zostać wydana w lepszym momencie. Polskie firmy zdają się unikać myślenia o sobie jako o korporacji, rezerwując ten termin dla globalnych graczy. A jednocześnie coraz więcej naszych rodzimych biznesów wyprzedza międzynarodowe firmy w konkurencyjnym wyścigu. Trudno zatem o lepszy czas, by zacząć budować prawdziwe strategie korporacyjne. Autorzy, opierając się na konkretnych przykładach, w czytelny i przekonujący sposób pokazują, jak to zrobić. Ta książka odczarowuje hasło „korporacja” i dlatego zdecydowanie warto ją przeczytać.

Dariusz Pietrzak
Wiceprezes Enterprise Investors


Autorzy okazują się wnikliwymi obserwatorami rzeczywistości gospodarczej. W sposób interesujący, na przykładzie polskich przedsiębiorstw, przekazują praktyczną wiedzę o zarządzaniu. Selektywnie dobrane przykłady biznesowe pozwalają wejść w dyskurs merytoryczny, zachęcając do wyciągania własnych wniosków. Dla doświadczonego menedżera lektura tej książki będzie inspiracją do ponownego przemyślenia swojej strategii. Polecam wszystkim!

Grzegorz Dzik
Prezes Zarządu Impel SA

Inni klienci sprawdzali również

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

Wybór - Nicholas Sparks | mała okładka
-20 %

Wybór

Nicholas Sparks

7.5 / 10 (4441 ocen)

30,95 zł 26,84 zł - najniższa cena 38,90 zł - cena detaliczna

22,50 zł 12,00 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Poszukiwany ukochany - Beth O'Leary | mała okładka
-31 %

Poszukiwany ukochany

Beth O'Leary

6.9 / 10 (740 ocen)

30,29 zł 33,35 zł - najniższa cena 43,90 zł - cena detaliczna

26,99 zł 12,00 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Twoimi oczami
 - Maja Drożdż | mała okładka
-43 %

Twoimi oczami

Maja Drożdż

8.3 / 10 (121 ocen)

25,59 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

24,08 zł 28,09 zł (-14%) - najniższa cena 34,90 zł (-31%) - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

91,91 zł 91,91 zł - najniższa cena 99,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

34,29 zł 36,28 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

29,49 zł 26,28 zł - najniższa cena 38,85 zł - cena detaliczna

41,46 zł 39,15 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

35,67 zł 35,67 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

23,82 zł 24,68 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

How to be a successful organization - Ziomek Agnieszka | mała okładka
-26 %

How to be a successful organization

Ziomek Agnieszka

25,00 zł 25,00 zł - najniższa cena 33,60 zł - cena detaliczna

Power4Change Sztuka osiągania celów - Marek Kamiński | mała okładka
-43 %

Power4Change Sztuka osiągania celów

Marek Kamiński

6.3 / 10 (15 ocen)

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

59,96 zł 63,94 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

Siła Lucyfera Ciemna strona copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz | mała okładka
-43 %

Siła Lucyfera Ciemna strona copywritingu

Dariusz Puzyrkiewicz

5.9 / 10 (18 ocen)

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

32,20 zł 34,44 zł - najniższa cena 44,10 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem