Strategiczne zarządzanie marką Kapitał marki – budowanie, mierzenie i zarządzanie - Keller Kevin Lane | okładka
Nieoczywiste

Strategiczne zarządzanie marką Kapitał marki – budowanie, mierzenie i zarządzanie Keller Kevin Lane

Oprawa twarda

ISBN: 978-83-633-9113-3

EAN: 9788363391133

Tytuł oryginalny: Strategic Brand Management. Building, Measuring and Managing Equity, 3rd edition

Liczba stron: 720

Format: 30.3x21.4

Cena katalogowa: 119,00 zł

Tłumaczenie: Bruzi Hanna, Adamczyk-Żylińska Marika, Miśkiewicz Magdalena

119,00 zł 85,09 zł

Oszczędzasz 33,91 zł
-28 %
Zamówienie wyślemy 2019-09-19

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

168,90 zł 115,03 zł

oszczędzasz: 53,87 zł
-31 %
Do koszyka
+
=

171,90 zł 116,83 zł

oszczędzasz: 55,07 zł
-32 %
Do koszyka
+
=

121,99 zł 88,08 zł

oszczędzasz: 33,91 zł
-27 %
Do koszyka
+
=

128,99 zł 95,08 zł

oszczędzasz: 33,91 zł
-26 %
Do koszyka
+
=

168,90 zł 115,03 zł

oszczędzasz: 53,87 zł
-31 %
Do koszyka

Opis

Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne – nawet jeśli odniosły spektakularny sukces – upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.
Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.
Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations.

Kevin Lane Keller jest autorytetem w dziedzinie strategicznego zarządzania marką. Jest profesorem marketingu na kilku amerykańskich uczelniach. Prowadzi zajęcia dla najwyższej kadry kierowniczej. Ma także bogate doświadczenie praktyczne. Był doradcą marketingowców największych światowych marek, takich jak: Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss & Co., Procter & Gamble i SAB Miller.

***

Nie było dotąd na polskim rynku pozycji omawiającej tak szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką, a także całym portfelem marek. Autorowi udało się w wyczerpujący sposób omówić niemal każdy, nawet pozornie detaliczny problem, jaki wiąże się z markami. Zatem dla Czytelnika poszukującego kompendium wiedzy z zakresu zarządzania marką książka Kellera to absolutny strzał w dziesiątkę.
dr hab. Jacek Kall
prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu"

Polecane bestsellery

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.