Monografia przedstawia analizę modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.
Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji Andrzej Wodecki
Oprawa miękka |
Pierwsze wydanie: 2018-11-07 |
ISBN: 978-83-656-4893-8 |
EAN: 9788365648938 |
Liczba stron: 246 |
Format: 16.5x24.0cm |
Cena detaliczna: 69,90 zł |
39,84 zł
39,84 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
69,90 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Ebook i Audiobook
Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.
Ebook na
Kup ebook
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem