Wielka księga marketingu - Peter Hingston  | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 83-7006-304-7
Opracowanie graficzne: Mirosław Krzyszkowski
Tytuł oryginalny: The Greatest Sales and Marketing Book
Liczba stron: 244
Wydawnictwo: Signum
Tłumaczenie: Marzena Perek

0,00 zł

Produkt niedostępny

0,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Na czym polega analiza rynku? Jak śledzić konkurentów, prowadzić testy marketingowe? Jak wyceniać towary, tworzyć pozytywny obraz firmy? Zaplanować „wejście na rynek”? Gdzie, kiedy i w jaki sposób reklamować się? Jak prowadzić sprzedaż promocyjną? Popularny i wszechstronny opis badania rynku i technik sprzedaży.

Inni klienci sprawdzali również

54,56 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

11 palców. O tym, jak zniknęłam w dżungli
 - Simon van der Geest | mała okładka
-31 %

11 palców. O tym, jak zniknęłam w dżungli

Simon van der Geest

7.6 / 10 (9 ocen)

37,95 zł 37,95 zł - najniższa cena 55,00 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

28,91 zł 28,91 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

29,25 zł 29,25 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna

Pokusa - Edyta Folwarska | mała okładka
-31 %

Pokusa

Edyta Folwarska

4.8 / 10 (11 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

8,00 zł 8,00 zł - najniższa cena 12,99 zł - cena detaliczna

28,45 zł 28,45 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 26,99 zł - cena detaliczna

Nowość

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem