Praca dotyczy relacji interpersonalnych i międzyorganizacyjnych w instytucjach zajmujących się ochroną zdrowia. Zdaniem autorki zaburzenia komunikacji przekładają się na obniżenie poziomu usługi zdrowotnej. Oprócz technicznych aspektów porozumiewania się, na poprawę jakości usług, w tym podstawową relację lekarz – pacjent, mogą wpływać elementy pozamedyczne: uczucia i emocje. Autorka dowodzi, że analiza stosunków interpersonalnych w organizacjach ochrony zdrowia pozwala odkryć potencjał tkwiący w jakości relacji, którego wykorzystanie zapewni bezpieczeństwo i dobry poziom świadczonych usług zdrowotnych.
Difin
Zarządzanie jakością relacji w organizacjach ochrony zdrowia Mira Lisiecka-Biełanowicz
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-808-5139-9 |
EAN: 9788380851399 |
Liczba stron: 174 |
Format: 160x230mm |
Cena detaliczna: 45,00 zł |
45,00 zł
Produkt niedostępny
45,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem