Zarządzanie jakością w usługach publicznych - Opolski Krzysztof, Modzelewski Piotr | okładka
CeDeWu

Zarządzanie jakością w usługach publicznych Opolski Krzysztof, Modzelewski Piotr

Oprawa miękka
Wydanie: trzecie
ISBN: 978-83-810-2440-2
EAN: 9788381024402
Liczba stron: 190
Format: 165x235mm
Cena katalogowa: 47,00 zł

47,00 zł 38,02 zł

Oszczędzasz 8,98 zł
-19 %
Zamówienie wyślemy 2021-08-02
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Opis

Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy – opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie – podają rekomendacje zmian w polskich usługach publicznych.

• Opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie (od lat 60 XX w. do lat współczesnych).
• Prezentacja koncepcji: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administration), Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Management), Koncepcja Modernizującego się Rządu (Reinventing Government).
• Opis systemów zarządzania jakością w usługach publicznych (normy ISO, model EFQM i podejścia TQM, koncepcje Strategicznej Karty Wyników oraz brytyjskiego systemu Best Value).
• Opis implementacji poszczególnych systemów, z wykorzystaniem szeregu metod i narzędzi stosowanych w zarządzaniu jakością.
• Liczne przykłady wdrażania systemów zarządzania jakością w Polsce oraz w krajach wysoko rozwiniętych.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.