Zwiększanie efektywności działu sprzedaży - Lorimer Sally E., Sinha Prabhakant, Zoltners  | okładka
Wolters Kluwer

Zwiększanie efektywności działu sprzedaży Lorimer Sally E., Sinha Prabhakant, Zoltners

Oprawa miękka

ISBN: 978-83-264-4213-1

Tytuł oryginalny: Sales force design for strategic advantage

Liczba stron: 460

Format: 160x240mm

Cena katalogowa: 79,00 zł

Tłumaczenie: Grzegorz Łuczkiewicz

79,00 zł


Opis

W książce przedstawiono szczegółowy plan poprawy efektywności i elastyczności działu sprzedaży, który ma pomóc w szybszym i lepszym reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe. W publikacji tej zaprezentowano nie tylko wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania sprzedażą, ale także liczne przykłady zaczerpnięte z działalności znanych światowych firm.
Czytelnik znajdzie w niej praktyczne wskazówki ułatwiające:
- opracowanie skutecznej strategii sprzedaży,
- określenie właściwej struktury działu sprzedaży,
- przydzielenie pracownikom zadań i obszarów do obsługi,
- ustalenie odpowiedniej liczby sprzedawców,
- wyznaczenie optymalnych obszarów sprzedaży zapewniających efektywną sprzedaż,
- restrukturyzację działu sprzedaży,
- łączenie działów w wypadku fuzji przedsiębiorstw,
- zarządzanie zmianą.

Polecane bestsellery

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.