Wielka księga marketingu - Peter Hingston  | okładka
Signum

Wielka księga marketingu Peter Hingston

Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 83-7006-304-7
Opracowanie graficzne: Mirosław Krzyszkowski
Tytuł oryginalny: The Greatest Sales and Marketing Book
Liczba stron: 244
Wydawnictwo: Signum
Tłumaczenie: Marzena Perek

126,65 zł

Produkt niedostępny

Opis

Na czym polega analiza rynku? Jak śledzić konkurentów, prowadzić testy marketingowe? Jak wyceniać towary, tworzyć pozytywny obraz firmy? Zaplanować „wejście na rynek”? Gdzie, kiedy i w jaki sposób reklamować się? Jak prowadzić sprzedaż promocyjną? Popularny i wszechstronny opis badania rynku i technik sprzedaży.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.