Miejski transport zbiorowy Kształtowanie wartości usług dla pasażera w świetle wyzwań nowej kultury mobilności


Zuzanna Kłos-Adamkiewicz, Elżbieta Załoga

Miejski transport zbiorowy Kształtowanie wartości usług dla pasażera w świetle wyzwań nowej kultury mobilności

Oprawa miękka
Liczba stron: 212
Wydawnictwo: BEL Studio
52,50 34,27

Do koszyka
oszczędzasz: 18,23

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2018-01-25

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
89,40 54,57
Do koszyka
oszczędzasz: 34,83

 

Książka, na płaszczyźnie teoretycznej i praktycznej, podejmuje problematykę zwiększania wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Dla realizacji założonych w niej celów, autorki dokonały przeglądu pojęć związanych z wartością usługi, czynników, które ją determinują, nowej kultury mobilności i współczesnych wzorców ruchliwości komunikacyjnej. W książce zaproponowano również koncepcję zwiększania wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Autorki przedstawiły przykłady działań związanych z wdrażaniem nowej kultury mobilności w miastach europejskich oraz efektów jakie niesie dla wartości usługi dla pasażera miejskiego transportu zbiorowego. Istotną częścią książki są wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych wśród mieszkańców Szczecina i okolic, na których podstawie starano się określić czynniki mające wpływ na wartość. Publikacja zakończona jest wnioskami wskazującymi na możliwe kierunki rozwoju miejskiego transportu zbiorowego w myśl zwiększania wartości usługi.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...