Opcje dostawy

Oferujemy do wyboru nastepujące opcje dostawy: za pośrednictwem Poczty Polskiej, Paczkomatów InPost, Paczki w RUCHu oraz Kuriera. Ceny poszczególnych wariantów dostawy prezentujemy poniżej.


Odbierz w Kiosku RUCHu

Odbierz paczkę w jednym z 2500 kiosków sieci RUCH. Paczka trafi do wybranego przez Ciebie kiosku w ciągu dwóch dni roboczych. O możliwości odbioru paczki zostaniesz poinformowany SMSem. Uwaga: Celem poprawnej realizacji zamówienia zadbaj by numer telefonu wpisać poprawnie.


Odbierz w Paczkomacie

Odbierz w jednym z Paczkomatów InPost. Przesyłka trafia do Paczkomatu zazwyczaj następnego dnia po nadaniu.


Odbierz na Poczcie / Stacja z Paczką

Paczkę możesz odebrać w jednej z 4200 placówek pocztowych lub na jednej spośród 900 stacji paliw ORLEN. Paczka trafi do wybranej placówki w ciągu 2 dni roboczych. O możliwości odbioru paczki zostaniesz poinformowany SMS-em. Uwaga: Celem poprawnej realizacji zamówienia zadbaj by numer telefonu wpisać poprawnie.


DHL Parcel - punkty odbioru

Paczkę możesz odebrać w jednym z sieci punktów partnerskich – Parcelshop (m.in. stacje benzynowe, salony prasowe). Gdy przesyłka znajdzie się w wybranym przez Ciebie punkcie, otrzymasz e-mail/sms z kodem PIN niezbędnym do odbioru. Paczka będzie na Ciebie czekać aż 7 dni. Uwaga: Celem poprawnej realizacji zamówienia zadbaj by numer telefonu wpisać poprawnie.


Poczta Polska

Paczkę dostarczy do Ciebie listonosz lub otrzymasz awizo i odbierzesz ją w najbliższej placówce Poczty Polskiej. Dostawa trwa zazwyczaj 2-5 dni roboczych.


Kurier

Paczkę dostarcza kurier najczęściej w kolejnym dniu roboczym po nadaniu. Kurierzy zwykle telefonują, by ustalić szczegółowy termin doręczenia.Wybór firmy kurierskiej pozostaje w gestii znak.com.pl, a naszym celem jest zapewnienie Państwu jak najszybszej wysyłki. Firma kurierska dostarcza paczki zazwyczaj w godzinach od 9.00 do 17.00.


Koszty dostawy - przesyłka zagraniczna:

Przesyłka zagraniczna


100 zł niezależnie od kwoty zamówienia.

Przesyłka jest realizowana - zgodnie z wyborem Klienta - za pośrednictwem Poczty Polskiej (paczka ekonomiczna) lub Firmy Kurierskiej.

Płatność tylko przelewem lub kartą kredytową.
Nie ma możliwości uiszczania płatności przy odbiorze przesyłki.


Zobacz także:


Płatności - wszystkie informacje

Najczęściej zadawane pytania (Pomoc)

Kontakt z Biurem Obsługi Klienta Księgarni

Regulamin księgarni internetowej