Kompendium wiedzy o handlu


Kompendium wiedzy o handlu

Oprawa miękka
Liczba stron: 344
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
44,00 33,74

Do koszyka
oszczędzasz: 10,26

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-24

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
80,90 54,04
Do koszyka
oszczędzasz: 26,86
+ =
Cena pakietu:
78,90 52,94
Do koszyka
oszczędzasz: 25,96
+ + =
Cena pakietu:
115,80 71,08
Do koszyka
oszczędzasz: 44,72
1/3

 

Kolejny podręcznik-leksykon, skierowany przede wszystkim do licealistów, maturzystów, kandydatów na studia i studentów różnych uczelni wyższych oraz do wszystkich osób pragnących poznać tajniki handlu.

Książka składa się z 12 rozdziałów, w których w sposób skondensowany omówiono najważniejsze zagadnienia związane z handlem, w tym m.in.:

rolę handlu we współczesnej gospodarce,
specyfikę i zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym,
zarządzanie zasobami ludzkimi i jakością w handlu,
marketing, logistykę i systemy informatyczne w handlu,
handel elektroniczny,
kooperację, internacjonalizację i controlling.
Kompendium stanowi znakomitą podstawę do dalszych studiów, może też służyć jako repetytorium ułatwiające przygotowanie do egzaminu. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą.

Do głównych zalet książki należą:

syntetyczne omówienie najważniejszych zagadnień,
prosty i zwięzły język,
alfabetyczny wykaz haseł,
hasła na marginesach.
Zespół autorski tworzą pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Przedsiębiorstwem Handlowym Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...