Zmiana paradygmatu? Niemiecki system medialny


Ewa Stasiak-Jazukiewicz

Zmiana paradygmatu? Niemiecki system medialny

Oprawa miękka
Liczba stron: 240
Wydawnictwo: Aspra
36,00 29,16

Do koszyka
oszczędzasz: 6,84

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-19

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
70,90 50,10
Do koszyka
oszczędzasz: 20,80
+ =
Cena pakietu:
85,90 56,61
Do koszyka
oszczędzasz: 29,29
+ =
Cena pakietu:
80,90 53,86
Do koszyka
oszczędzasz: 27,04
1/3

 

Niniejsza publikacja dotyczy kondycji współczesnego niemieckiego systemu medialnego. Przyczyn dokonujących się przekształceń autorka upatruje w samym systemie i w jego otoczeniu. Są to: rozbudowany rynek medialny przekraczający możliwości percepcji odbiorców, rozwój komunikowania publicznego oraz upowszechnienie się komunikacji interpersonalnej.

Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...