Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie – jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów.
Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.:
1) uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta,
2) źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości),
3) prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).
Difin
Budowa wartości klienta Teoria i praktyka Barbara Dobiegała-Korona
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-793-0689-3 |
EAN: 9788379306893 |
Liczba stron: 383 |
Format: 160x230mm |
Cena detaliczna: 70,00 zł |
70,00 zł
Produkt niedostępny
70,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem