Zarządzanie międzynarodowe


Mead Richard, Andrews Tim G.

Zarządzanie międzynarodowe

Oprawa miękka
Liczba stron: 596
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
99,00 75,74

Do koszyka
oszczędzasz: 23,26

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2016-12-08

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
135,90 96,04
Do koszyka
oszczędzasz: 39,86
+ =
Cena pakietu:
133,90 94,94
Do koszyka
oszczędzasz: 38,96
+ + =
Cena pakietu:
170,80 113,08
Do koszyka
oszczędzasz: 57,72
1/3

 

Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na zachowania ludzi w miejscu pracy oraz na wewnętrzne systemy w firmie, globalne i strategiczne elementy międzynarodowego biznesu, a także podkreśla rolę, jaką odgrywają czynniki pozakulturowe w procesach podejmowania decyzji i ich wdrażania. Aspekty teoretyczne zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków z Europy, Stanów Zjednoczonych, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Azji, jak również licznymi ćwiczeniami ułatwiającymi utrwalenie wiedzy. Książka zawiera również aneks poświęcony planowaniu projektu lub rozprawy naukowej z dziedziny zarządzania międzynarodowego, co może się okazać pomocne szczególnie studentom studiów podyplomowych i MBA.
Poza głównymi tematami omówionymi w większości podręczników poświęconych międzynarodowemu zarządzaniu, publikacja obejmuje także zagadnienia, które nie są zazwyczaj poruszane w tym kontekście. Należą do nich:
• wpływ aspektów kulturowych na firmy rodzinne,
• nieformalny patronat, guanxi i wasda,
• globalizacja kontra lokalizacja,
• e-komunikacja,
• konwergencja i dywergencja w zagranicznych filiach,
• znaczenie zachodniego stylu zarządzania zasobami ludzkimi dla innych kultur,
• nadzór nad marką korporacyjną – kluczowy element stosunków między współczesnymi
centralami firm i ich filiami.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...