Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie


Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie

Oprawa miękka
Liczba stron: 294
Wydawnictwo: CeDeWu
69,00 51,75

Do koszyka
oszczędzasz: 17,25

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2016-12-09

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
105,90 72,05
Do koszyka
oszczędzasz: 33,85
+ =
Cena pakietu:
103,90 70,95
Do koszyka
oszczędzasz: 32,95
+ + =
Cena pakietu:
140,80 89,09
Do koszyka
oszczędzasz: 51,71
1/3

 

Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej.
Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne sposoby komunikowania się ludzi. W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemal dziś zapomniane elementy, takie jak: kwestie wiary w dobre intencje, intuicja jako ciekawe i złożone zjawisko, nasze stany emocjonalne czy też wreszcie niezwykle ważna w życiu - wyobraźnia.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...