Metody badania wizerunku w mediach


Metody badania wizerunku w mediach

Oprawa miękka
Liczba stron: 300
Wydawnictwo: CeDeWu
45,00 34,44

Do koszyka
oszczędzasz: 10,56

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2017-01-17

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
81,90 54,74
Do koszyka
oszczędzasz: 27,16
+ =
Cena pakietu:
79,90 53,64
Do koszyka
oszczędzasz: 26,26
+ + =
Cena pakietu:
116,80 71,78
Do koszyka
oszczędzasz: 45,02
1/3

 

Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? – i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? – tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej.

prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...