Przedsiębiorczość


Krzysztof Zięba

Przedsiębiorczość

Oprawa miękka
Liczba stron: 240
Wydawnictwo: CeDeWu
55,00 39,48

Chciałbyś, aby ta książka była dostępna w sprzedaży? Wpisz swój e-mail, powiadomimy Cię, jeśli będzie znów dostępna.

Powiadom mnie Powiadom mnie

 

Książka Krzysztofa Zięby jest pierwszą w Polsce, skierowaną do szerokiego grona odbiorców publikacją poświęconą preprzedsiębiorczości. Preprzedsiębiorcę definiuje się jako kogoś, kto jest aktywnie zaangażowany w proces zakładania własnej, jeszcze nienarodzonej firmy. Ich liczba w Polsce jest szacowana na około milion osób.

Publikacja przedstawia problematykę preprzedsiębiorczości na szeroko zakreślonym tle, obejmującym współczesny paradygmat badań nad przedsiębiorczością, związki między przedsiębiorczością (i preprzedsiębiorczością) a wzrostem gospodarczym oraz sposoby badania procesów założycielskich nowych firm. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano:
• stan współczesnych badań nad przedsiębiorczością w trzech głównych ujęciach: ekonomicznym, psychologicznym oraz socjologiczno-kulturowym;
• analizę związku między poziomem przedsiębiorczości i jej rozwojem a wzrostem gospodarczym kraju;
• pojęcie okazji przedsiębiorczej jako czynnika, który uruchamia procesy założycielskie nowych firm;
• analizę procesów założycielskich i czynników, które wpływają na ich powodzenie;
• omówienie koncepcji preprzedsiębiorczości i jej znaczenia dla rozwoju badań nad przedsiębiorczością właściwą;
• przegląd czynników, które prowadzą do podjęcia działań zmierzających do założenia własnej firmy wraz z autorskim, czynnikowo-wynikowym modelem preprzedsiębiorczości;
• wyniki pierwszych w Polsce, szeroko zakrojonych badań empirycznych nad determinantami preprzedsiębiorczości.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...