Współczesne media - media informacyjne Tom 2


Współczesne media - media informacyjne Tom 2

Oprawa miękka
Liczba stron: 342
Wydawnictwo: UMCS
46,20 34,18

Do koszyka
oszczędzasz: 12,02

Zamów teraz,
wyślemy jeszcze dziś!

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
81,10 53,38
Do koszyka
oszczędzasz: 27,72
+ =
Cena pakietu:
91,10 58,88
Do koszyka
oszczędzasz: 32,22
1/2

 

Książka"Współczesne media - media informacyjne" to już siódma publikacja z serii "Współczesne media", która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez Wydawnictwo UMCS. Tym razem Czytelnikowi zainteresowanemu teorią i praktyką mediów chciałybyśmy zaproponować artykuły dotyczące zagadnienia informacyjności przekazów medialnych, z zastrzeżeniem, że zawarte w tytule wyrażenie"media informacyjne" nie ma charakteru objaśniającego. Traktujemy je jako hasło wywoławcze w dyskusji dotyczącej realizacji przez media funkcji informacyjnej.
Ze Wstępu

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...