Kreatywność językowa w reklamie Podręcznik nie tylko dla specjalistów


Burska Katarzyna, Cieśla Bartłomiej, Jachimow

Kreatywność językowa w reklamie Podręcznik nie tylko dla specjalistów

Oprawa miękka
Liczba stron: 186
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
33,90 26,70

Do koszyka
oszczędzasz: 7,20

Zamówienie wyślemy 2017-08-21

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
68,80 45,90
Do koszyka
oszczędzasz: 22,90
+ =
Cena pakietu:
78,80 51,40
Do koszyka
oszczędzasz: 27,40
1/2

 

Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie.
Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...