Kreatywność językowa w reklamie Podręcznik nie tylko dla specjalistów


Burska Katarzyna, Cieśla Bartłomiej, Jachimow

Kreatywność językowa w reklamie Podręcznik nie tylko dla specjalistów

Oprawa miękka
Liczba stron: 186
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
33,90 25,56

Do koszyka
oszczędzasz: 8,34

Zamów teraz,
wyślemy jeszcze dziś!

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
68,80 44,76
Do koszyka
oszczędzasz: 24,04
+ =
Cena pakietu:
78,80 50,26
Do koszyka
oszczędzasz: 28,54
1/2

 

Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie.
Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...