Klient jest najważniejszy, klient nasz pan, odpowiedz na oczekiwania klienta - takie marketingowe mantry słyszałeś nie raz. Łatwo powiedzieć i... dzięki tej książce... nie tak trudno wykonać. Zajrzyj do środka, a będziesz wiedział, jak sprawić, by klient zainteresował się twoją ofertą i został z tobą na długo.
Autorzy, eksperci w dziedzinie konsultingu i tworzenia strategii marki, szczegółowo opisują etapy dobrego planowania marketingowego i udzielają wielu praktycznych porad, dzięki którym:
- zdefiniujesz grupę docelową i poznasz potrzeby swoich klientów,
- odkryjesz rentowne obszary działalności twojej firmy,
- umiejętnie wypromujesz swoją markę,
- staniesz się wiarygodny dla swoich klientów,
- klient zostanie z tobą na długo.
Wolters Kluwer
Zaprzyjaźnij się z klientem Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać sprzedażą Cooper Birk, Cooper Scott, Grutzner Fritz
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-264-3941-4 |
EAN: 9788326439414 |
Tytuł oryginalny: Tips and Traps for Marketing Your Business |
Liczba stron: 356 |
Format: 145x205mm |
Cena detaliczna: 52,00 zł |
52,00 zł
Produkt niedostępny
52,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem