City Placement Miasto w filmie Film w mieście


Robert Stępowski

City Placement Miasto w filmie Film w mieście

Oprawa miękka
Liczba stron: 111
Wydawnictwo: Roster
29,00 19,75

Do koszyka
oszczędzasz: 9,25

Zamówienie wyślemy 2017-08-18

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
65,90 40,05
Do koszyka
oszczędzasz: 25,85
+ =
Cena pakietu:
63,90 38,95
Do koszyka
oszczędzasz: 24,95
+ + =
Cena pakietu:
100,80 57,09
Do koszyka
oszczędzasz: 43,71
1/3

 

Czy Woody Allen nakręci film w Polsce i pomoże w promocji naszego kraju? Autor niezwykle praktycznej książki „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” i na to pytanie próbuje odpowiedzieć.

W 2016 roku polskie kina sprzedały 52 mln biletów w tym 13 mln na polskie filmy. Przeciętny Polak ogląda telewizję średnio przez 4 godz. i 36 min dziennie.

Tylko te dane pokazują, że warto lokować: gminy, miasta, powiaty, regiony i atrakcje turystyczne w filmach oraz serialach. Rzecz jednak w tym, aby robić to efektywnie, a nie tylko efektownie. Warto więc obserwować m.in. takie miasta jak Lublin, choćby na przykładzie filmu Juliusza Machulskiego „Volta”, który właśnie trafił na ekrany polskich kin.

W książce „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” czytelnik znajdzie wiele polskich przykładów bardziej i mniej udanego city placementu. Dowie się również jak maksymalnie wykorzystać obecność filmowców w mieście do działań promocyjnych, zarówno jeśli chodzi o promocję zewnętrzną jak i wewnętrzną.

Autor, Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych w Polsce specjalistów od marketingu terytorialnego i city placementu, z charakterystycznym dla siebie zacięciem, pokazuje również ile poszczególne samorządy, musiały zapłacić filmowcom za taką właśnie promocję i stara się dociec, czy ta promocja była skuteczna.
Z książki dowiesz się również m.in.:
Czym jest city placement?
*Dlaczego city placement jest skutecznym narzędziem promocji Jednostek Samorządu Terytorialnego?
*Jak praktycznie i efektywnie wykorzystać city placement do promocji miasta oraz jakich błędów unikać?
*Czy city placement może być jedynym narzędziem promocji miasta lub regionu?
*Czy city placement pomaga wygrywać wybory samorządowe?
*Co o wykorzystaniu city placementu do działań promocyjnych mówią przedstawiciele samorządów, które już to narzędzie wykorzystywały?

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...