Labirynt zaufania w firmie


Maurice Delbar

Labirynt zaufania w firmie

Broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 176
Wydawnictwo: Novae Res
24,00 14,40

Do koszyka
oszczędzasz: 9,60

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-23

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
60,90 34,70
Do koszyka
oszczędzasz: 26,20
+ =
Cena pakietu:
58,90 33,60
Do koszyka
oszczędzasz: 25,30
+ + =
Cena pakietu:
95,80 51,74
Do koszyka
oszczędzasz: 44,06
1/3

 

Skąd się biorą idealni pracownicy? Co stanowi o sukcesie firmy? Jak sprawić, by okazane zaufanie nie stało się oznaką naiwności i gwoździem do trumny, a jednocześnie nie wpaść w pułapkę autorytarnego stylu kierowania załogą?

Właściwe zarządzanie zaufaniem, delegowanie odpowiedzialności, wzajemna kontrola i budowanie kultury przedsiębiorstwa – to tylko niektóre z zagadnień poruszonych w tej niezwykle klarownie napisanej książce. Autor traktuje temat dogłębnie, a jednocześnie w sposób zwarty i logiczny. Nie zanudzając czytelnika, krok po kroku przedstawia kolejne czynniki warunkujące trwały sukces firmy.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...