·wiedza z zakresu psychologicznych podstaw nauczania oraz nauczania uczenia się
·najważniejsze prawidłowości odnoszące się do procesu uczenia się i nauczania, zasady konstruktywistycznego podejścia do uczenia się i nauczania
·praktyczne implikacje opisywanych idei
·analiza problemów nauczania na początku XXI wieku
·wnikliwe analizy psychologiczne pobudzające do refleksji, tworzenia nowych lub zmiany własnych sposobów nauczania
·atrakcyjna i komunikatywna forma prezentowanych treści uwzględnia najwyższe standardy naukowości i potrzeby czytelników
Podręcznik przeznaczony dla:
·studentów pedagogiki i kierunków nauczycielskich
·studentów psychologii
·studentów studiów podyplomowych przygotowujących do zawodu nauczycielskiego
·nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych, wychowawców
Wydawnictwo Naukowe PWN
Psychologia nauczania Ujęcie poznawcze Podręcznik akademicki Czerniawska Ewa, Ledzińska Maria
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-011-6553-6 |
EAN: 978830116553601 |
Liczba stron: 452 |
Format: 16.8x23.8cm |
Cena detaliczna: 59,00 zł |
59,00 zł
Produkt niedostępny
59,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem