Reklama Teoria projektu


Wacław Smid

Reklama Teoria projektu

Oprawa miękka
Liczba stron: 258
Wydawnictwo: Dr Lex
55,00 35,75

Do koszyka
oszczędzasz: 19,25

Zamówienie wyślemy 2017-08-24

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
91,90 56,05
Do koszyka
oszczędzasz: 35,85
+ =
Cena pakietu:
89,90 54,95
Do koszyka
oszczędzasz: 34,95
+ + =
Cena pakietu:
126,80 73,09
Do koszyka
oszczędzasz: 53,71
1/3

 

Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...