Reklama Google AdWords w praktyce


Dawid Wydra

Reklama Google AdWords w praktyce

Broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 200
Wydawnictwo: Edgard
34,90 21,54

Do koszyka
oszczędzasz: 13,36

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-12-14

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
72,80 42,39
Do koszyka
oszczędzasz: 30,41

 

Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje!
Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z najpopularniejszegi systemu reklamowego w sieci! Dowiesz się , jakich użyć słów kluczowych i jak napisać chwytliwe teksty reklamowe, by liczba kliknięć i konwersji osiągnęła zamierzony poziom. Zoptymalizujesz reklamę i przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów, a twoja reklama znajdzie się na wysokich pozycjach wyszukiwania. Poznasz zalety połączenia konta AdWords z Google Analytics i zmierzysz skuteczność reklamyoraz skontrolujesz wydatki. Ponad 40 zrzutów ekranowych ułatwi ci poruszanie się po systemie Google AdWords!
Dzięi poradnikowi:
- utworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową
- dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe i dowiesz się, jak wybrać rodzaj dopadowania
- odkryjesz zalety narzędzua Keyword Insertion Tool
- poznasz znaczenie ważnych pojęć, jak konwersja, ROI, CPA, CPM
- lepiej określisz i wykorzystasz budżet na reklamę
- odkryjesz możliwości Google AdWords, o których prawdopodobnie jeszcze nie słyszałeś
O autorze:
Dawid Wydra - specjalista Google AdWords z ponad ośmioletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii w wyszukiwarkach. Prowadzi agencję marketingu online VOLE, ukierunkowaną na prowadzenie skutecznych działań reklamowych oraz testy marketingowe.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...