Business Intelligence Moda, zbawienie czy problem dla firm?


Przemysław Radziszewski

Business Intelligence Moda, zbawienie czy problem dla firm?

Oprawa miękka
Liczba stron: 220
Wydawnictwo: Poltext
39,90 23,94

Do koszyka
oszczędzasz: 15,96

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-20

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
76,80 44,24
Do koszyka
oszczędzasz: 32,56
+ =
Cena pakietu:
74,80 43,14
Do koszyka
oszczędzasz: 31,66
+ + =
Cena pakietu:
111,70 61,28
Do koszyka
oszczędzasz: 50,42
1/3

 

Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły. Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy. Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują.
Przemysław Radziszewski – konsultant z ogromnym doświadczeniem biznesowym, lider kilkudziesięciu wdrożeń z zakresu Business Intelligence w dużych firmach z polskim i zagranicznym kapitałem, prowadzi szkolenia z praktycznego wykorzystania Business Intelligence.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...