Employer branding Marka pracodawcy w praktyce


Julita Dąbrowska

Employer branding Marka pracodawcy w praktyce

Oprawa miękka
Liczba stron: 228
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
46,00 30,82

Do koszyka
oszczędzasz: 15,18

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2017-03-24

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
82,90 51,12
Do koszyka
oszczędzasz: 31,78
+ =
Cena pakietu:
80,90 50,02
Do koszyka
oszczędzasz: 30,88
+ + =
Cena pakietu:
117,80 68,16
Do koszyka
oszczędzasz: 49,64
1/3

 

Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść rynkowy sukces równie mocno jak lojalnych klientów i stosowania biznesowych reguł, potrzebują wykwalifikowanych, zmotywowanych pracowników. Marka pracodawcy jest gwarantem dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy utożsamiają się z osiągnięciami firmy.

Budowanie marki pracodawcy to proces łączący komunikację zewnętrzną, marketing, Public Relations, sponsoring z komunikacją wewnętrzną, zarządzaniem personelem, budowaniem marki wewnętrznej firmy oparty na niepowtarzalnej kulturze organizacji. Strategie employer brandingowe tworzy się, by dokonać zmian lub, by o firmie opowiedzieć innym. Ale co zmieniać? O czym opowiadać? Co jest najważniejsze? A przede wszystkim jak to zrobić? Odpowiedź na te wiele więcej pytań w książce.?

Recenzje

Dodaj własną recenzję.
Wygraj książkę.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...