Strumieniowanie energi klienta Transmisja znaczeń


Perechuda Kazimierz, Hołodnik Daria

Strumieniowanie energi klienta Transmisja znaczeń

Oprawa miękka
Liczba stron: 168
Wydawnictwo: CeDeWu
48,00 36,00

Do koszyka
oszczędzasz: 12,00

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2016-12-09

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
84,90 56,30
Do koszyka
oszczędzasz: 28,60
+ =
Cena pakietu:
82,90 55,20
Do koszyka
oszczędzasz: 27,70
+ + =
Cena pakietu:
119,80 73,34
Do koszyka
oszczędzasz: 46,46
1/3

 

„Orgazm zakupowy" jest momentowy; możemy zdefiniować go jako incydentalne stopienie się energii sprzedawcy i klienta. W rzeczywistości, tak jak w trakcie rozkoszy seksualnej, mamy do czynienia z wyzerowaniem racjonalnej, chłodnej, przemyślanej i wielokrotnie przetestowanej energii sprzedającego oraz emocjonalnej, irracjonalnej energii klienta. Rozkosz tego typu nie jest miesiącem miodowym, jest tylko chwilowym spełnieniem kupującego, no i oczywiście, innego typu, sprzedającego.

W nowoczesnym biznesie można rozróżnić cztery poziomy przepływów energii, fluktuujących z pola znaczeń firmy do pola znaczeń klienta i odwrotnie:
• poziom odziaływań duchowych (energia spirytualna),
• poziom odziaływań emocjonalnych (energia emocjonalna),
• poziom odziaływań mentalnych (energia mentalna),
• poziom odziaływań fizycznych (energia fizyczna).

Strumieniowanie energii spirytualnej (duchowej, transcendentalnej) powinno być nadrzędną wartością, wizją i misją nowoczesnych przedsiębiorstw, zwłaszcza ulokowanych w sektorze przemysłów kreatywnych.

Można już odnotować pierwsze zwiastuny organizacji gospodarczych „grających" na energii spirytualnej szczęścia, dobrostanu, radości, błogości etc. ogółu, a nie tylko poszczególnych, „wybranych", sprytniejszych w grze rynkowej jednostek.

Baw się strumieniowaniem energii biznesowej i rynkowej, ale nie traktuj ich materialnych (pałace, wille, jachty itp.), jak również niematerialnych (sława, bogactwo, tytuły, godności itp.), przejawów jako wartości ostatecznych - nie są nimi, bo przemijają.

Modele i trajektorie strumieniowania energii w układzie sprzedający - kupujący, zawarte w książce, stanowią niekonwencjonalne narzędzia komponowania biznesu inteligentnego.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...