Media społecznościowe na rynku międzynarodowym Perspektywa indywidualnych użytkowników


Małgorzata Bartosik-Purgat

Media społecznościowe na rynku międzynarodowym Perspektywa indywidualnych użytkowników

Oprawa miękka
Liczba stron: 166
Wydawnictwo: Difin
42,00 34,02

Do koszyka
oszczędzasz: 7,98

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-12-15

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
78,90 54,32
Do koszyka
oszczędzasz: 24,58

 

Publikacja przedstawia świat mediów społecznościowych w ujęciu międzynarodowym. Autorka zaprezentowała w niej specyfikę i fenomen mediów społecznościowych – wraz z ich wadami i zaletami – oraz ich różnice na poszczególnych rynkach. Studia literaturowe zostały wzbogacone oryginalnymi badaniami, które autorka przeprowadziła w dziewięciu krajach (Chinach, Hiszpanii, Indiach, Malcie, Niemczech, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych oraz Turcji). Okazuje się, że charakter rynku wpływa na rodzaj i sposób korzystania z mediów społecznościowych przez indywidualnych użytkowników.

Książka jest cennym źródłem wiedzy na temat specyfiki mediów społecznościowych wykorzystywanych na istniejących rynkach. Może być przydatna dla wszystkich, którzy chcą pozyskać informacje na temat charakteru mediów społecznościowych oraz wykorzystać tę wiedzę w swojej działalności na rynkach zagranicznych.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...