Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!
Książka:
syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach;
przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne;
w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy - uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim.
Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom - dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Media i komunikowanie masowe Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu Tomasz Goban-Klas
Oprawa miękka |
Wydanie: drugie |
ISBN: 978-83-011-4300-8 |
EAN: 9788301143008 |
Liczba stron: 340 |
Format: 165x235mm |
Cena katalogowa: 59,00 zł |
59,00 zł 49,53 zł
Oszczędzasz 9,47 zł
-16 %
Dodaj do koszyka
Do koszyka

Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.