Media i komunikowanie masowe Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu - Tomasz Goban-Klas | okładka
Wydawnictwo Naukowe PWN

Media i komunikowanie masowe Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu Tomasz Goban-Klas

Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-011-4300-8
EAN: 9788301143008
Liczba stron: 340
Format: 165x235mm
Cena katalogowa: 59,00 zł

59,00 zł 49,53 zł

Oszczędzasz 9,47 zł
-16 %
Zamówienie wyślemy 2021-01-19 Książki od 3,90 zł!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

105,99 zł 80,53 zł

oszczędzasz: 25,46 zł
-24 %
Do koszyka
+
=

111,99 zł 65,53 zł

oszczędzasz: 46,46 zł
-41 %
Do koszyka

Opis

Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!

Książka:

syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach;
przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne;
w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy - uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim.

Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom - dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.