Czas celebrytów Mediatyzacja życia publicznego


Małgorzata Molęda-Zdziech

Czas celebrytów Mediatyzacja życia publicznego

Oprawa miękka
Liczba stron: 444
Wydawnictwo: Difin
78,00 63,19

Do koszyka
oszczędzasz: 14,81

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-24

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
112,90 82,39
Do koszyka
oszczędzasz: 30,51
+ =
Cena pakietu:
122,90 87,89
Do koszyka
oszczędzasz: 35,01
1/2

 

prof. dr hab. Bogusława Dobek-Ostrowska, Uniwersytet Wrocławski:

Dawno nie miałam przyjemności opiniować tak interesującej lektury. Jest to nowatorska praca, która wpisuje się w lukę badawczą w polskich naukach społecznych, w obszarze socjologii, kulturoznawstwa i nauk o mediach. Pod względem merytorycznym mamy dojrzałą, samodzielną i niezwykle wartościową monografię, która z nadmiarem spełnia wymagania rozprawy habilitacyjnej. Autorka doskonale zna literaturę przedmiotu, świetnie się w niej porusza, potrafi analitycznie i krytycznie się do niej odnieść.

dr hab. Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Uniwersytet Jagielloński:

(...) to wartościowy przegląd koncepcji mediatyzacji i celebrytyzacji. Zawiera też ciekawą autorską koncepcję powiązania tych terminów i usytuowania ich na tle kultury ponowoczesnej. Książka ma sporą wartość poznawczą, może się okazać użyteczna dla studentów dziennikarstwa, teorii komunikowania, socjologii mediów, a także dla dziennikarzy i dla wszystkich czytelników zainteresowanych problematyką współczesnych mediów.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...