Psychologia coachingu biznesowego


Nieckarz Zdzisław, Celińska-Nieckarz Sylwia,

Psychologia coachingu biznesowego

Oprawa twarda
Liczba stron: 174
Wydawnictwo: Harmonia
33,00 23,87

Do koszyka
oszczędzasz: 9,13

Zamówienie wyślemy 2017-08-21

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
69,90 44,17
Do koszyka
oszczędzasz: 25,73
+ =
Cena pakietu:
67,90 43,07
Do koszyka
oszczędzasz: 24,83
+ + =
Cena pakietu:
104,80 61,21
Do koszyka
oszczędzasz: 43,59
1/3

 

Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem. W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu – poprawy efektywności funkcjonowania.

Ze Wstępu

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...