Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego


Katarzyna Orfin-Tomaszewska

Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego

Oprawa miękka
Liczba stron: 233
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
58,00 46,98

Do koszyka
oszczędzasz: 11,02

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-23

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
94,90 67,28
Do koszyka
oszczędzasz: 27,62
+ =
Cena pakietu:
92,90 66,18
Do koszyka
oszczędzasz: 26,72
+ + =
Cena pakietu:
129,80 84,32
Do koszyka
oszczędzasz: 45,48
1/3

 

„Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych”.
prof. dr hab. Aleksander Panasiuk
kierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...