Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców


Baruk Agnieszka Izabela

Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców

Oprawa miękka
Liczba stron: 272
Wydawnictwo: PWE
59,90 44,16

Do koszyka
oszczędzasz: 15,74

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-19

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
96,80 64,46
Do koszyka
oszczędzasz: 32,34
+ =
Cena pakietu:
94,80 63,36
Do koszyka
oszczędzasz: 31,44
+ + =
Cena pakietu:
131,70 81,50
Do koszyka
oszczędzasz: 50,20
1/3

 

Podjęcie problemu badawczego sygnalizowanego w tytule pracy i rozwiniętego w kolejnych jej częściach uważam za bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju dyscypliny nauk o zarządzaniu, w tym marketingu. Recenzowana monografia jest dziełem […] posiadającym walor teorio twórczy, ale także istotnym dla praktyki marketingu.
Prof. dr hab. Iga Rudawska

Inicjatywę opublikowania przez PWE pracy „Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe” uznaję za bardzo cenną. Opiniowana praca zawiera kompleksowe, obejmujące cztery wymiary ujęcie procesów presumpcji […] Szczególną wartość mają wyniki bezpośrednich badań, które obok identyfikacji oczekiwań respondentów, zakresu ich aktywności prosumpcyjnej – wskazują segmenty rynku i relacje rynkowe, a zwłaszcza wpływ na wizerunek.
Prof. zw. dr hab. Aniela Styś

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...