Psychologia konsumenta


Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika

Psychologia konsumenta

Oprawa miękka
Liczba stron: 458
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
79,00 62,28

Do koszyka
oszczędzasz: 16,72

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-12-12

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
113,90 81,48
Do koszyka
oszczędzasz: 32,42
+ =
Cena pakietu:
123,90 86,98
Do koszyka
oszczędzasz: 36,92
1/2

 

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.

Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
· klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
· analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
· perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...