W trzech głównych częściach omawiane są zagadnienia dotyczące tego, w jaki sposób komunikowanie się wpływa na nasze wyobrażenia o innych i ich ocenianie, jak komunikujemy się w sytuacji i warunkach pracy oraz ogólne zagadnienia dotyczące komunikowania się w szeroko pojmowanym życiu społecznym.
UMCS
Komunikowanie się w sytuacjach społecznych
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-227-2969-4 |
EAN: 9788322729694 |
Liczba stron: 132 |
Format: 16.8x24.1cm |
Cena detaliczna: 25,20 zł |
25,20 zł
Produkt niedostępny
25,20 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem