Społeczna odpowiedzialność biznesu Nowa wartość konkurencyjna


Ksenia Buglewicz

Społeczna odpowiedzialność biznesu Nowa wartość konkurencyjna

Oprawa miękka
Liczba stron: 186
Wydawnictwo: PWE
59,90 44,16

Do koszyka
oszczędzasz: 15,74

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-23

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
96,80 64,46
Do koszyka
oszczędzasz: 32,34
+ =
Cena pakietu:
94,80 63,36
Do koszyka
oszczędzasz: 31,44
+ + =
Cena pakietu:
131,70 81,50
Do koszyka
oszczędzasz: 50,20
1/3

 

Społeczna odpowiedzialność biznesu jest koncepcją coraz szerzej wdrażaną w zarządzaniu firmami. Ogólnie polega ona na połączeniu działań mających budować przewagę konkurencyjną z podejmowaniem inicjatyw korzystnych dla otoczenia firmy i środowiska. Autorka przedstawiła: Powstanie i ewolucję koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu oraz jej znaczenie we współpracy międzynarodowej, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności, wdrażanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce i jej oddziaływanie na budowanie i utrwalanie wizerunku polskich organizacji.

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza ekonomii, zarządzania, marketingu, a także socjologii i dziennikarstwa. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych menedżerów i przedsiębiorców oraz specjalistów w zakresie public relations.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...