Stimuler la parole a travers la peinture. L’entraînement a la créativité dans la perspective du développement de l’expression orale en langue étrangere


Aleksander Wiater

Stimuler la parole a travers la peinture. L’entraînement a la créativité dans la perspective du développement de l’expression orale en langue étrangere

Oprawa miękka
Liczba stron: 520
Wydawnictwo: Atut
40,00 25,16

Do koszyka
oszczędzasz: 14,84

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-12-19

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
74,90 44,36
Do koszyka
oszczędzasz: 30,54
+ =
Cena pakietu:
84,90 49,86
Do koszyka
oszczędzasz: 35,04
1/2

 

Jednym z elementów kształcenia obcojęzycznego jest rozwijanie wypowiedzi ustnej, która powinna charakteryzować się autentycznością i spontanicznością, wyrażając jednocześnie tożsamość osoby wypowiadającej się. Celom tym przyświecało poruszane w książce zagadnienie użycia w nauczaniu języka francuskiego różnorodnych dzieł malarstwa, które miały zachęcać uczących się do twórczej i osobistej interpretacji oraz do wyrażania własnych odczuć, przekonań i wrażeń. Autor zauważył, że dzieła malarskie silnie oddziaływają na kreatywność i wyobraźnię, pobudzając jednocześnie osobistą intencję komunikacyjną, rozpatrywaną tu z perspektywy wypowiedzi obcojęzycznej. Przedstawił równocześnie dydaktyczne wykorzystanie malarstwa oraz dokonał krytycznej analizy różnorodnych praktyk dydaktycznych opartych na obrazie, proponując własną metodologię pracy w formie treningu kreatywności stymulowanego za pomocą dzieł sztuki.
Książka w języku francuskim.

Autor jest doktorem nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa, nauczycielem akademickim, wykładowcą języków francuskiego i hiszpańskiego, pracownikiem Zakładu Językoznawstwa Francuskiego Instytutu Filologii Romańskiej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...